No harm ever came from reading a book.

1.14.2009

peale Lutsu koduka uurimist

Eesti ulme...
Paistab et lugejakaardiga ikka on võimalik lugejakontot vaadata. Katsetasin esimest korda, muidu eelistan ise kohal käia. Paar korda programm minu olemasolu ei tunnistanud aga peale mitut katsetust leidis ta minu ikka üles ka. Küsib ainult paari asja, mis igal lugejaks registreerunul olemas on.
Eesti ulmest nii palju, et O.Lutsu nim. linnaraamatukogu kodukal oli nädala autorite hulgas Indrek Hargla kelle teoseid kunagi lugenud olen. Tema "Frech ja Koulu" on läbi loetud lausa rohkem kui üks kord. Sel on ilmunud ka teine osa, "French ja Koulu Tarbatus" ning kui peaks kunagi ilmuma ka kolmas loen ma ka tolle läbi.
Ainult ühele asjale pööraksin ma veel tähelepanu. Frenchis ja Koulus maiustati hapukapsa ja kartuli pitsaga... ma jätaksin selle vistiti vahele... :D

No comments: