No harm ever came from reading a book.

3.01.2010

Praktika!

Uudis on uudis, igasugune asi kõlbab ruumi võtma!
Meie uudis on see et tänasest oleme praktikal! Yay!
Asume siis kusagil laburündi sisse ära eksinult TÜ RMTK´s. Olete te kõik ilusat remonti näinud? Aga seda et siin pool joont on põrand teibiga kokku tõmmatud ja katus laseb läbi? Ja siin pool joont on kõik ilus ja valge ja uus mööbel, aga katus laseb ikka läbi? :D
Tegelikult on neil kusagil hingesopis salajases kohas lootus endale kunagi uus katus saada ja põhjalikum remont ka. Hoiame kõik koos pöidlaid pihus!
Täna jõudsime kõik ilusti kohale ja mina ei jäänud isegi hiljaks! Olin tervelt 15 min varem kohal!!! (See ongi see suur uudis, tegelikult ka!)
Esimene peäv ju, ega me miskit tööd ei teinud, see nädal käime ringi ja õpime maja tundma. Minu lootus ja pääsetee saab olema see, kui keegi mulle majakaardi annab! :D

P.S. Kas ma kirjutasin laburünt õieti? Ma kahtlen selles...

2 comments:

Akuma said...

labürint....aga igatahes... mulle meeldib alati kui mind koheldakse nagu kurjategijat...nii meeldiv tunne tekib...

Liisbet said...

Mille pärast sind küll kurjategijaks peetakse?