No harm ever came from reading a book.

11.22.2010

Raamatuklubi!

Seekord neljapäeval, 25. novembril.
Kohaks on nagu tavaliselt Lokaal.
Alustame kell 14st, akadeemiline veerand on loomulik nähtus, kui keegi täpselt kella kaheks kohale tulla ei saa.

Ja kuna on peale käidud, et võiks arutleda mingi kindla raamatu üle, siis vastu tulles soovijatele... palun igaühel läbi lugeda ükskõik millise raamatu Minu raamatusarjast, mida annab välja Petrone Print. Kuna laupäeval müüdi (õigemini Pille müüs) neid raamatuid ka Linnaraamatukogus, siis miks mitte rääkida ka teistest Petrone Prindi raamatutest :)

10 comments:

Meeli said...
This comment has been removed by the author.
Meeli said...

No nii lühikese ajaga ma küll ühtegi raamatut läbi ei saa, koolis peab ka käima ja eksameid/arvestusi tegema. Ma oleks küll huvitatud mingist konkreetsest raamatust rääkimisest, aga jah nii kiiresti ma küll ühtegi läbi ei loe, aega pole noh.

Diana said...

Olen väga nõus Meeliga. Natukene liiga hilja on aja ja koha suhtes, kui ka raamatu valikuga. Kuidas oleks korraldada kokkusaamine detsembris. Pakkuge aega!!! :)

Nuhkloom said...
This comment has been removed by the author.
Nuhkloom said...
This comment has been removed by the author.
Meeli said...

No me pole midagi öelnud selle kohta, et me ei taha ühist lektüüri, aga raamatuklubi lugemine võiks ikka olla puhas lõbu ja meelelahutus, mitte pealesurutud ja sundluslik nagu kohustuslik kirjanuds. Pealegi on meil seda kohustuslikku lugemist praegu ka ülekülluses. Tahaks ikka rahulikult lugeda ja sellest naudingi tunda.

Liisbet said...

Kui see raamatusari ei sobi, Tiina, siis mis raamatute üle soovid sina raamatuklubis arutleda?

Diana said...

Nii pole üldse huvitav, kui osad kommenteerijad oma sõnavõtud ära kustutavad, sest siis ei saa enam aru, miks kähmlemiseks läks :).

Mulle ühise lektüüri mõte meeldib ja kuna Minu sarjas on ilmunud nii palju erinevaid teoseid, siis on igaühel võimalik valida endale midagi sobivat. Ja kui sellised raamatud üldse ei meeldi, siis seda huvitavam. Kui lugeja üheks õiguseks oli jätta raamat pooleli (ja siunata kirjanikku), siis ma arvan, et raamatuklubis osalejal on õigus öelda, et see raamat/sari on kohutavalt kirjutatud... juhul kui ta toob välja sisukaid põhjendusi ja juhul, kui ta on vähemalt proovinud seda teost lugeda.
Mina isiklikult pole kunagi aru saanud inimestest, kes loevad ainult ühesuguseid raamatuid. Minul hakkaks igav.

Raamatuklubi annaks võimaluse arvamust avaldada ja näha ka teost teise inimese vaatenurgast, tabada erinevaid tõlgendusvõimalusi. Ja Minu sari on arutlemiseks üsna hea: lai valik teoseid ja reisiraamatud kui sellised on jätkuvalt aktuaalne teema.

Nõustun Meeli ja Dianaga (Dianad on alati Dianadega nõus :)], et kokkusaamisaja võiks varem teada anda. Minu sarja raamatud on muidugi üsna lihtne lektüür (osad on palju sisukamad kui teised) ning ühe raamatu loeb ruttu läbi, aga siiski... mõtlemisaega tuleb ka varuda.

Kuna (teine) Diana ootab ajapakkumisi ja Meeli nõuab rohkem aega, siis ehk ootaks esimeselt ühte võimalikku ajapakkumist ja teiselt seda, kui kaua aega tuleb võtta, et üks raamat korralikult ja naudinguga läbi lugeda. Siis saab raamatuklubi toimumisaega ka paremini valida, sest muidu on nii, et ühele ei sobi see ja teisele see, aga konkreetseid juhiseid ja soovitusi ei anna keegi.
Arusaadavalt ei saa kõikide soovidele vastu tulla, aga ehk on võimalik mingile konsensusele jõuda.

Anonymous said...

Väga huvitav vestlus. Tahan lisada, et Minu sarjast kergemat ja lihtsamat lektüüri annab otsida (ehk ainult armastusromaanid. Need võiksid järgmise kohtumise teemaks olla:)) Samuti ei ole tegu kohustusliku kirjandusega, olen veendunud, et need, kes tõesti ei jõua mõnda tundi ohverdada, et kasvõi üldisele mõttekäigule pihta saada, on ka oodatud. Tegemist on kohaga, kus käite lõbu pärast, nii et ärge lisage stressi oma niigi tihedatele ja stressirohketele päevadele...

Hel En said...

Raamatuklubi ei ole tõesti ju KOHUSTUS läbi lugeda terve raamat tähtajaks. Kui ma poleks otsustanud osta endale sümpaatse autori raamatut laupäeval, siis ma homme tuleks ka niisama kohale ja avaldaks oma arvamust, ja miks ma pole lugenud enne "Minu..." sarjast midagi. Samas on mul juba üle 100 lk loetud ja kuulan huviga homme ka kohaletulijate kommentaare.